hodne piva
venca
Dobry den. V patek jsem u jednoho rybniku vypil 17 piv.Byli to specialní piva z pivovaru. S vysokym obsahem kvalitního chmele a byli hořčí než piva bývají. a taky vyším obsahem alkoholu. Když jsem to dopíl byla asi půlnoc a byl úplněk a pak to začlo. byla tam vsude posekaná trava a ja jsem viděl jak na mě mává a hybe se. Jako by pomalu rostla.Pak jsem na te trave videl ruzne ornamenty a citil jsem jak je ta trava živá. Potom jsem slyšel různé hlasy.Jednak cizí a taky jako by ze mě vystoupilo moje já a mluvilo na mě. Byli to ruzné rady do života. Musim říct že to byli rady rozumné. Když jsem přišel domů tak na mě mluvil digitalní budík který mam od 10 let a vyprávěl mi co všechno jsme spolu prožili.Jak jsem si ho bral do skoly na zakladku a jine věci které jsem už zapoměl. Moje otázka. Setkali jste se stím někdy?Ve chmelu jsou udajně psychoaktivní latky a ja jich treba do sebe dostal hodně? drogy tam urcite nebyli.sam jsem si ty piva kupoval i otviral a moji pratele nic neberou ani nekouri travu nic. Rekl bych že mě to cele o livnilo pozitivně. Začínam se vracet k aktivitám které jsem před lety opustil. Sport,samostudium a tak. Děkuji za odpověď.(omluvte pravopis pisu z mobilu)

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
předem vám chci poděkovat za dotaz i důvěru, se kterou se na nás obracíte.
A nyní k vašemu dotazu. Na jednu stranu je to docela úsměvná historka, na stranu druhou by mě na vašem místě tahle událost asi i vystrašila. Naštěstí šlo o dobré rady, naštěstí šlo o povídání s budíkem, a naštěstí, jste se z toho všeho vzpamatoval. Tedy aspoň doufám a moc vám přeju, aby se vám podobné zážitky neopakovaly.
Popravdě jsem se s ničím podobným za svou praxi reálně nesetkala. Takhla zpětně a na dálku lze jen těžko odhadovat, o co ve vašem případě šlo. Pro správnou diagnostiku by bylo potřeba, aby vás v daném okamžiku vyšetřil lékař, což se nestalo (nebo ano?). Podle všeho mohlo jít o něco, co se velmi podobá intoxikačnímu deliriu - tedy stavu, kdy člověk halucinuje již v průběhu užívání alkoholu, nikoli až po jeho vysazení (kdy se nejčastěji hovoří o deliriu tremens). Někdy takový zážitek člověka může ovlivnit positivně, ale také nemusí. Okamžik, kdy člověk halucinuje, může být velmi nevyzpytatelný a potenciálně i životu nebezpečný.
Vypít 17 piv a mít následně halucinace trochu naznačuje, že pijete více, než je zdrávo. Nepřemýšlel jste o tom někdy?
V tuto chvíli aspoň takto. Kdybyste měl zájem, neváhejte znovu napsat.
S pozdravem,
Gabriela M.