Extaze
Anonym
Dobrý den ,chtel bych se zeptat mel jsem v sobe 2X extázy ...bude to mit na me nějakéj vliv který by mohl změnit můj zivot.Uz si to dávat nebudu ale kamaradi me získali tak jsem to ochutnal

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
nepíšete, jak je to dlouho, co jste extázi užil, ani že byste trpěl nějakým nepříjemným stavem při / po intoxikaci. Vliv na váš další život tedy bude mít nejspíš spousta jiných věcí a užití extáze do tohoto procesu nijak zásadně nezasáhne :)
Každopádně by bylo dobré pro příště uvažovat nad tím, k jakým aktivitám se necháte kamarády zlákat, a když už přistoupíte na podobné experimenty (v případě extáze dnes opravdu nevíte, co která tableta obsahuje), tak dbát na co největší bezpečnost - hodně pít nealkoholické nápoje, odpočívat a rozhdoně nekombinovat extázi s dalšími drogaami, farmaky či alkoholem, pak už by důsledky mohly být pro váš další život dost zásadní...
Mějte se fajn, a kdybyste se potřeboval na cokoliv doptat, ještě se ozvěte.
Vilma Táborská