Kod dotazu - 107066...- Nemůžu spát
Jana
Dobrý den, jen jsem se chtěla zeptat, jestli Vám můj dotaz došel, a jestli jsem se ptala na správném místě, protože už to jsou tři dny a nedostala jsem ještě žádnou odpověd. Děkuju

Odpověděl: Bára Orlíková
Váš dotaz jsem zaslala kolegovi, který by vám mohl dát nejuspokojivější odpověď. Omlouvám se za zdržení. Jinak lhůta pro odpovídání dotazů je do dvou dnů u dotazů, u kterých není nutné složitě dohledávat informace nebo kontaktovat kolegy specialisty. U ostatních může doba odpovídání dosáhnout několika dní, v žádném případě by neměla přesáhnout jeden týden. Takže vydržte, snažíme se dotazy odpovídat co nejdřív, ale všichni kolegové to dělají navíc při své práci s klienty v jednotlivých zařízeních SANANIMu, takže při větší záplavě dotazů v poradně je občas obtížné to stíhat. Omlouváme se.