závislost na pervitinu
Martin
Dobrý den,je mi 35 let a pervitin užívám od 11let.Mozek ve vývinu bohužel není připravený na nápor toxických látek a přivodil mi dost velké psychické obtíže kdy jsem musel sám skoncovat s užíváním drog bylo mi 20 stal jsem se uplným abstinentem přestal jsem kouřit ani na silvestra si nedal skleničku alkoholu.Bylo to ale težké rok jsem jen ležel a bral všechny možné antidepresiva antipsychotika a vše co existuje pořad psychozy neustupovali až zabral qvetiapin 200mg a zoloft 150mg.Pak jsem po roce se dal tak nějak do kupy kdy jsem byl schopen práce anormálního života.Narodil se mi syn v 21letech a otevřel jsem autoservis.také jsem pracoval dlouhé roky jako taxikář a fitness trener.Práce s lidma mi bavila a naplnovala ale pak se mi rozbil vuz a neměl jsem na leasing.Zacal jsem se věnovat nelegalní činnosti ale nebral jsem drogy.Ale celou dobu mi psychofarmaka zustali.Poznal jsem jednu ženu fetačku a zamiloval se do ní.Zacal jsem opet brát.Zacal jsem brát heroin a ona brala pervitin.Po 2 letech jsem videl že nám to nicí vztah tak jsem s heroinem skoncoval opět sám bez pomoci.Ale zacal jsem brat pervitin nitrožilně každý den a do toho jsem zacal trenovat opet ve fitku bral jsem do toho hromady steroidu,ale vypadal jsem dobře.ale stejne sem citil že nám drogy ničí vztah tak jsem s tím chtěl skoncovat.Ona mi na pul roku utekla za jiným a já doma střízlivěl.po pul roce jsme se k sobě vrátili a zase jsem začal brát nyní mi to vydrželo jen 3 měsíce a řekl jsem jí že s tím končím že nás to ničí taky zacali problémy s policii.Měsíc jsem jen ležel a jedl nic víc.Chtěl jsem za každou cenu přestat kuli ní.Jenže než jsem se vrátil tak mi jí zavřeli.Nebral jsem od unora 2015 do unora 2016.Mezi tím v listopadu jsem byl v léčebně soukromé stala 70tis. na měsic.A tak mi tam rosekali psychiku že jsem začal zase brat.Zacal jsem brat i ze zdravotních duvodu přibral jsem za ten rok 40kilo...Jako byvalý fitness trener a sportovec přišli ještě větší depky z toho že jsem tlustej do toho ruzné nemoce co jsem neměl když jsem bral.Přišla cukrovka jatra mi stučněly a šli na 50 procent do toho jsem ještě zapoměl v tom roce 2015 leden jsem si zlomil obě paty když jsem skočil z mostu když mě honila policie.špatně jsem to zaléčil a dodnes mám obtíže.Proto jsem se rozhodl opět brát zmizeli depky a ulevil jsem patám pálil jsem 1kilo za 2 dny skombinací s dietou.Během 3 měsícu 30kilo dole zase mi mozek fungoval a mohl jsem normálně fungovat,Ted nastali jiné obtíže.Beru jenom nosem mikro dávky k udržení mozkové činnosti ale stejně i po tak malých dávkách tělo kolabuje.je to začarovaný kruh.Když nemám v těle aspon špetku pervitinu není absolutně žadný dopamin a serotonin a njen ležím a pozoruji jak padá a poletuje prach.Nyní s drogou bolesti u srdce cev lýtka paty hlava kolikrát už myslím že je konec. v klidu moje tep.fregvence je 130 tepu.Vysoký spodní tlak kolem 100-110.Špatně vydím rozmazaně ,bolí mi játra už samovolně a mnoho dalších fyzických projevu.Ted nevím už co s tím,.Musím přestat jinak umřu opravdu, vuli na to mám dost velkou,bojím se deprese potřebuji fungovat.Je toho více mohl bych psat do nekonečna.Ale takhle mi nebaví žít.Mužete nějak poradit nebo poslat kontakt na nějakou odbornou pomoc kde mi pomužou hlavně s psychikou jinak nejsem schopen pracovat a žít normální život.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Martine.
Je dobře, že jste napsal, děkujeme za velmi obsáhlou a otevřenou zpověď.
Obrátit se na odbornou pomoc po několika svépomocných pokusech je rozhodně rozumné, doporučuji to neodkládat a udělat to co nejdříve.
U Vás léčebná zařízení nemáme, ale mohu Vám doporučit lékaře (jde o lékaře/psychiatra, specializovaného na oblast závislostí) na kterého se můžete obrátit, vše s ním podrobněji rozebrat, jistě Vám doporučí vhodné řešení.
Psychiatrická ambulance
Do Zámostí 67 (vstup co centra z ul. Fialkové 24)
Plzeň
Telefon: 608882234
Kontaktní osoba: MUDR. KUDRLE Stanislav
Email: doorway@seznam.cz
http://doorway.sweb.cz/
MUDR. Kudrle má smlouvu s pojišťovnami VZP, VoZP.
Přeji, ať sebere dost odvahy začít a budu moc ráda, když dáte vědět, jak to jde.
V případě potřeby napište kdykoliv. Mějte se hezky.
S pozdravem MK