Tolerance thc v krvi
Lenina
Dobrý den,
Byl mi odebrán ŘP, hmotností spektrometrie určila obsah thc v krvi na 4 ng/ml, ale v pozvání na přestupkovou komisi mám napsáno že povolený obsah je max.2 ng ovšem metamfetaminu. Ten mi ale v krvi nenašli, nic jiného než thc ani neužívám. Jaký je tedy tolerovaný obsah thc? Komisi mám 1.6.
Děkuji za odpověď Lenka

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás.
Pro účely řízení motorových vozidel se řidič považuje za ovlivněného návykovou látkou při dosažení hodnoty 9-THC 2 ng/ml krevního séra. V případě metamfetaminu je to 25 ng/ml. Takže na předvolání je zřejmě chyba v názvu látky.
Informace týkající se řízení pod vlivem návykových látek naleznete na webu Právní poradny A. N. O., která se specializuje na právní otázky související s drogami (včetně poskytování bezplatného právního poradenství).
http://poradna.asociace.org/pravni-informace/rizeni-pod-vlivem/
Pokud byste měla další dotazy k Vaší záležitosti, bude asi nejlepší se obrátit přímo na ně - po právní stránce by Vám byli schopní poradit nejlépe. Buď prostřednictvím jejich webové poradny, e-mailem nebo telefonicky. Níže posílám kontakty a přeji hodně štěstí.
http://poradna.asociace.org/webova-poradna/
B. Orlíková