Thc
Hynek
Zdravím, býval jsem přes 13 let silný kuřák marihuany, ale po pozitivním testu při silniční kontrole jsem s tím ze dne na den skončil. Dnes jsem již bez jakýchkoliv problémů 34 dní od posledniho jointa...můžu byt už klidný, že THC ve slinách ani potu nenajdou. ? Jiné drogy neberu a abstinuji bez problémů. Když nebudu počítat pivo :-) ( nejsem alkoholik) díky za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím Hynku.
Neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu. Jediný zaručený recept je už neužívat. Pokud se budete snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit. Zásadní pro detoxifikaci, ale stále platí úplná abstinence, kterou více jak 30 dní držíte, což je skvělé, chvályhodné a zaslouží si respekt.
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Takže když to shrneme, pokud opravdu už vůbec marihuanu neužíváte, měl byste být s největší pravděpodobností beze stop. Ale jak je uvedeno výše, údaje jsou pouze přibližné a orientační. Doba čistění může být velmi individuální dle nastavení organismu, podle intenzity předešlé konzumace a podle kvality užívané látky. Nelze to odhadnout přesně.
Pro jistotu a Váš klid si můžete na své náklady zakoupit volně prodejný test, v lékárnách jsou běžně k dostání a sám se v domácích podmínkách otestovat.
Konzumace marihuany sebou nenese pouze rizika pozitivních testů, ale i mnohá další stejně jako všechny nelegální drogy, takže Vám přeji výdrž a odhodlání v abstinenci setrvat.
Pokud byste potřeboval právní poradenství, kontakt máte v předešlých odpovědích.
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište znovu.
S pozdravem MK