Prosím o odpověď
nona
Jak rozpoznám na člověku že užil drogy, třeba rozšířené zorničky atd.. . Jinak pozoruji zvýšenou hádavost, vše mu vadí, hledá chyby na druhých,změna v chování,má ve všem pravdu. Na dotaz ke droze, že je to úžasný, nepopsatelný, příjemný ,super. ale tvrdí že ji nezkusil.Děkuji za odpověď. Ještě , jak slovně zjistit jestli bere.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Můžete prozatím prostudovat rubriky na našem webu, viz odkazy níže.
Dále doporučuji obrátit se na kolegy z organizace Podané ruce a využít poradenských služeb v osobním kontaktu, kontakt a další info o zmíněné organizaci ještě níže.
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Kontaktní centrum Podané ruce
Vídeňská 3
Brno
Tel: 543 249 343, GSM: 775 889 919 (objednání na individuální konzultace)
Email: kcentrum.br@podaneruce.cz
Najdi na mapě.
Vedoucí K-centra: Mgr. Petr Blažek GSM: 608 371 131
Provozní doba: 9:00 - 17:00 (pracovní dny)
Více zde: http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-videnska-brno/
V případě potřeby můžete napsat kdykoliv znovu (kdybyste se po přečtení informací v odkazech potřebovala na něco doptat).
Mějte se hezky, s pozdravem MK