pomoc synovi
mama
můj 24letý syn,zatím má ještě práci,ale v minulosti velké problémy s marihuanou,nyní stavy kdy třeba 3dny nejí,nespí,pak je schopen 2dny prospat.v pokoji,kde mu uklízím,nacházím 2ml stříkačky se zataveným konusem,nevím,na co to potřebuje.Syn,samozřejmě žádný problém nemá...Neustálé utrácení hromady peněz,nevím za co,dokonce mu už musím půjčovat.Co pro něho mohu udělat,a pro zbytek rodiny.2 mladší bratři ho nesnáší.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Doporučuji co nejdříve vyhledat odbornou pomoc a v osobním kontaktu vše a podrobněji probrat. Nejsou to snadné situace a neexistuje bohužel universální recept řešení aplikovatelný do všech rodin. Může to být dost individuální. Proto je nezbytné vědět více informací o celkové situaci a na některé záležitosti mít možnost se doptat.
Netuším, odkud jste. Pokud není pro Vás problém Praha, můžete se obrátit na naši specializovanou Poradnu pro rodiče a tam s kolegy vše zkonzultovat. Nejenom, že si doplníte informace, ale také se dozvíte jakých chyb se případně vyvarovat, jaká doma nastavit pravidla, co dělat, když nebudou dodržována, jak se synem vhodně komunikovat/motivovat, načerpáte podporu atd...
Kontakt může být pravidelný a Vy tak můžete průběžně konzultovat nově vzniklé situace, nebýt na to zkrátka sama. Služby poskytujeme bezplatně.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51 - Praha 1
Tel: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Než se na první konzultaci objednáte, můžete zatím prostudovat základní informace zde, viz odkaz:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud žijete někde jinde, napište znovu a uveďte prosím, jaká větší města máte v dosahu, pokusíme se Vás nasměrovat vhodně jinam. Stejně tak můžete napsat kdykoliv a doptat se na co budete potřebovat.
Přeji dostatek sil a zlepšení situace!
S pozdravem MK