Jak mám přestat brát má rýhu a ni
Martin
Dobrý den potřeboval bych poradit co mám udělat vše proto abychom přestal kouřit trávu jinak Pridu o moji jedinou na světě rodinu mám jednoho syna rok a pul a přítelkyně 22let jako sme mladý par a přítelkyně je proti drog nesnáší to a me jednou řekla ze pokut to nák nedam si dokupi tak vone Pridu doprace chodim ale ajtak ma pritelky říká ze kvůli trávě prijdem o vše dis přijdu o práci tak prej ze budu schopny i prodat byt rodiny a pak o rodinu potřebují poradit jak mám začít ale dis něco dělám jako treba tažení zeleniny nebo naka prace tak nato nemisly a nechyby proto sem vidrzel dva měsíce furt sem něco dělal na zahradě nebo v práci kam chodim.Dekuji Martin mohl bych vas poprosit o odpoved a za radu budu vam moc vdecny mohly byste sms ja nemam email tu mate kontat moc vas oto zadam o turadu jemozny ze vi mi zachranite muj problem a moji rodinu xxxxxxxxxx ještě jednou děkuji moc vas prosím napište my vaší radu zachránit mi rodinu chci přestat chci žít jako normální slušný člověk potřebují přestat sem mladý kluk 22roku mije a nechci dopatnout špatně svatá mi ukazoval jedno video a bylo to strašný nechci tak do patnout na ulicí sem mladý děkuji budu čekat prosím každá rada mi pomůže a ví stě smíšený a pomohly stě lidem ze staprocet ste vilecily osmdesát procent já si myšky ze toje dost treba to budu i já koho vilecite potřebují to moc ještě jednou dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím, Martine.
Bohužel, na veškeré dotazy odpovídáme pouze a prostřednictvím této webové poradny. Odpovědi nechodí na soukromé emaily, ale visí na tomto webu, takže si je můžete kdekoliv, kde je přístup k internetu přečíst, bez toho aniž byste měl email (tam chodí pouze upozornění, že byl dotaz zodpovězený).
Váš telefonní kontakt jsem záměrně umazala, zachováváme anonymitu všech pisatelů.
Vaše předchozí dotazy jsou již zodpovězeny. Teď, ale koukám, že jste odjinud.
Zde tedy vhodný kontakt na pomoc u Vás:
Kontaktní centrum
Ptácká 162
Mladá Boleslav
Telefon: +420 326 303 467
Mobil: +420 724 290 697
E-mail: k-centrum-mb@os-semiramis.cz
Otevřeno:
Pondělí - Pátek 10:00 - 17:00
Poradenská linka:
Tel.: +420 326 303 467 (v provozu každý všední den 10:00 - 17:00)
Více informací zde: http://www.os-semiramis.cz/kontaktni-centrum-mlada-boleslav/poslani-centra/
Také se můžete mrknout na tento web (odkaz níže), který je celý věnovaný konopným drogám, naleznete tam plno informací, také je k dispozici on-line léčba: www.koncimshulenim.cz
Pokud se budete potřebovat na něco doptat, neváhejte naspat znovu.
Držím palce a přeji dostatek sil!
S pozdravem MK