Jak mám přestat brát maryhuanu
Martin
Dobrý den potřeboval bich pomoc kouřim trávu US 13let US dva měsíce se snažím odviknout se ale dnes 17.5 sem ucejtil kouř od tych kluku jak tam korili tu maruhanu a ucejtil sem to tak sedmi rosklepali ruce a šel sem knim jestli bimy nedali pod táhnou a strašně toho lituji chtěl bych to nám na upravit.mám rodinu můj syn US roste a nechci dis půjde do školky tak at nemá vostudu nebo si říkal ze měněna dat skrs trávě chci udělat vše proto sem moc na to mládí abich dopat na ulici snažím se chodit doprace na ke koníčky at na to nemusím mislet chci udělat vše proto moji rodinuus to nechci brát chci byt normální může se stát pokud já stím něco neudelam tak je velká možnost jak přidejte o práci tak i o rodinu rodina je přímé první místem děkuji mohl\\a byste mi poradit prosím potřebují pomoc mockrat děkuji Martin

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Martine.
Nezoufejte, vše se dá řešit, je dobře, že jste naspal a řekl si pomoc. Ne každý toto dokáže, takže si toho velmi cením.
Motivaci máte, odhodlaný jste (dle toho co píšete), takže nevidím důvodu, proč by to nešlo, pokud Vám Vaše nadšení abstinovat vydrží a já doufám, že vydrží!
Doporučuji, abyste vyhledal odbornou pomoc a nechal si s tím zkrátka pomoci. Doplníte si informace, možná tak lépe pochopíte, co prožíváte a co se s Vámi vlastě děje, utvrdíte se ve svém rozhodnutí, načerpáte sílu, dozvíte se a postupně naučíte jak pracovat s chutěmi, aby Vás neovládali, a Vy jste svůj život dostal opět pod svou kontrolu.
Můžete se nezávisle podívat do našeho ambulantního zařízení, kde si s někým z kolegů pohovoříte, dozvíte se, jaké možnosti byste mohl využívat, pak se sám rozhodnete, zda ano, či ne. Je to pro Vás přijatelné?
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Telefon: 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí: 8.00 - 16.00
Úterý:    8.00 - 17.00  (16.00 - 17.00 - rodič. Konzultace)
Středa:  8.00 - 16.00
Čtvrtek: 8.00 - 16.00
Pátek:    8.00 - 15.00
Pro navázání kontaktu s tímto zařízením nepotřebujete žádné doporučení. Nejjednodušší způsob je přijít na motivační skupinu, která se koná každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12.00 a na kterou se nemusíte objednávat. Kolegové Vám doporučí, jaká léčba či pomoc je pro Vás nejvhodnější apod. Pro ty, kteří se rozhodnou absolvovat léčbu v denním programu stacionáře, je motivační skupina jakousi vstupní branou.  Pokud je pro Vás příliš těžké přijít na motivační skupinu, můžete si telefonicky domluvit individuální konzultaci a zkonzultovat vše co potřebujete.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html Otevřít odkaz v novém okně
Také se můžete mrknout na tento web (odkaz níže), který je celý věnovaný konopným drogám, naleznete tam plno informací, také je k dispozici on-line léčba: www.koncimshulenim.cz
Pokud se budete potřebovat na něco doptat, neváhejte naspat znovu.
Držím palce a přeji dostatek sil!
S pozdravem MK