Ibogaina
Olga
Dobry den, snazìm se sehnat informace o moznosti lècby ibogainem.. Muj prìtel se snazì vràtit se do normàlnìho zivota, ale drogovà zàvislos nenì bolavy zub... Moc dekuji za jakoukoli informaci... Nashledanou ********* Olga

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
pokud se Váš přítel potýká se závislostní poruchou, radím Vám, abyste vyhledali pomoc odborníků a nesnažili se toto onemocnění léčit samoléčbou. Tyto pokusy často končí neúspěchem a bohužel někdy až fatálním koncem. Ibogain není schváleným léčivem a není v ČR v léčbě závislostí používán.
Pokud byste chtěli, rádi Vám vyhledáme kontakty na vhodné služby, potřebujeme jen více informací o Vašem příteli a jeho obtížích a Vaše město bydliště.
Stačí to takto? Neváhejte znovu napsat další dotaz.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec
P.S. Vaše příjmení bylo nahrazeno hvězdičkami, aby se dodržela anonymita tazatelů.