piko, p.s.
ricardo
p.s. ted me jeste navic muj doktor predepsal nejaky leky na kasel mezi jinymi lek obsahujici celkove efedrin 100mg a ketamin 200mg, zatim je neuzivam, jelikoz je mozny, ze by na tom slo taky docela "frcet" a tak bych je byl schopen (jak se znam:) spapat cely coz by asi byla jizda a taky by byla chut na peri:(

Odpověděl: Bára Orlíková
Musela jsem se přeptat kolegy lékaře na ty léky, co uvádíte, přišlo mi zvláštní, že by vám doktor předepsal lék, který obsahuje ketamin. Kolegu velmi překvapilo, protože ketamin se používá v anestezii a není si vědom, že by ketamin byl běžně součástí léků byť na předpis, které by si pacient dávkoval sám... No, každopádně bych být vámi asi byla velmi opatrná a léky pro jistotu neužívala. Ne že by účinek měl být tak drastický, jak byste si představoval, ale myslím, že nejste v situaci, kdy si můžete dovolit dráždit hada bosou nohou.