pervitin
monickaaa
Dobrý den,děkuji za odpověd.Když jsem Vám poprvé psala zrovna jsem byla rozhodnutá ,že přestanu.Vydrzela jsem tyden.O vikendu jsem to nevydržela.Jde o to,že moje psychiatricka me predepsala antidepresiva pred rokem,hlavne kuli depresim a piti alkoholu.ja opravdu skoro rok vydrzela bez pervitinu,pit sem prestavala pomalejc.Mezi tim jsem vystridala spoustu jinych prasku protoze na me nic extra nezabiralo.Ja ve finale byla rada,že hlavne nemam potrebu brat.Ve finale jsem zistila ,ze trpim premenstruacni dysforickou poruchou.Takze chute mam hlavne ,dva tydny pred tim nez to mam dostat..no kazdopadne,drogy sem diky praskum nebrala ale deprese jsem vzdy pred menstruacni mela velky.myslim ze to bylo hlavne proto ze jsem byla vecne bez prace,nekdy kuli tomu ze me prace nebavila nebo me vyhodili bez zvlastniho duvodu.To bylo i proc sem navstevovala doktorku,nemela jsem vztah,proste co me drzelo byl alkohol a sport.ja nechci vse vypisovat,budu muset stejne zavolat a domluvit si schuzku...proste ted resim problemy z detsvi atd....ke konci roku sem se citila strasne dobre,sportovala jsem,prestavala i pit,,,,planovala zavody .jen prace porad nic.pak jsem z nutnosti vzala pekarnu,prehodilo se me vsechno,nemela cas na beh a to byl asi muj konec.proste najednou prisli chute,,strasne sem se trapila,,,,mohla sem odejit ,ale chtela jsem to zvladnout,,byt na sebe hrda.leden i unor jsem zvladala behat ,chodit na nocni,,vse....jenze pak zmenili prac,dobu,,na sport nebyl cas a ja se routila.sem tam kde sem byla pred rokem....porad dokola se ptam co jsem udelala spatne,,,,to ze sem vzala jakooukoli praci,,,,zit konecne jako clovek.prestavala jsem pit,byla jsem fakt stastna,,chtela vysadit prasky,,,a pak tohle.ted prasky neberu,protoze me zradili.Doktorka to nevi,ta chtela abych sla na detox.jenze v ten den co me napsala doporuceni me vzali nejakym zarakem do prace....neni to sport jak jsem chtela ale podobny,,,vyziva a zdravotni pomucky,,konecne sem uzitecnajenze psychika je v prdeli a v praci je na me moc uceni,,,a nedavam to,,,,antidepresiva nechci do toho michat.jak budu mit cas pujdu se domluvit co dal....nenavidim se zato.rok se ucim o sebelasce,,,,a pak tohle,´.dekuji,monika.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Moniko,
a opravdu děkuju za upřímnost, se kterou píšete. Nechci vás chlácholit tím, že všechno bude dobré - kdo ví. Vy jste tady jediný odborník na svůj život a vy sama víte, co musíte udělat. Ostatně už jste to i napsala - budete muset "zavolat a domluvit si schůzku". Je asi jasné, že se to prostě samo nevyřeší a bude to ještě chtít nějaký čas. Zmiňujete nějaké obtíže z dětství, sebelásku, užitečnost, nenávist, to že jste byla šťastná a chtěla si něco dokázat ...
Určitě už vám někdo děsně chytrý ukazoval KOLO ZMĚNY - jeho součástí je i relaps a to, že se věci zase pokazí. Někdy je potřeba projít si ho několikrát, aby se zase napravily. Naráz se to holt někdy nedá zvládnout. Držím palce, abyste těch kol nemusela proběhnout moc.
Kdyby to šlo, ráda bych vás nějak podržela, nakopla a dodala vám trochu sil a energie. Tak aspoň  takhle: Držte se a nevzdávejte to!
S pozdravem,
Gabriela M.