pervitin pohlavnim stykem
petra
Zdravím, chci se zeptat...nikdy jsem neměla pervitin ale testy z moči sem mela pozitivní..je možné že to je třeba pohlavním stykem? Muj pritel totiž bere,děkuji za odpověď

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
děkuji za dotaz a důvěru. Mohu se zeptat, za jakých okolností jste byla testována na přítomnost drog a jakým typem testu (volně prodejným orientačním nebo v toxikologické laboratoři)?
Způsob, který uvádíte a jehož přičiněním by se měl dostat pervitin do vašeho těla je, asi sama tušíte, dost nepravděpodobný... Napadají mě veskrze jen dvě možnosti - falešná pozitivita orientačního testu, nebo ta, že jste pervitin vědomě či nevědomě užila.
Soužití s uživatelem drog nepatří k těm nejbezpečnějším, pokud byste se chtěla více rozepsat o vaší situaci a vztahu s partnerem (můžete využít i skryté poznámky a já vám mohu také odpovědět v neveřejném režimu), ráda se vám budu věnovat.
Mějte se fajn, a kdybyste se potřebovala na cokoliv doptat, ještě se ozvěte.
Vilma Táborská