detoxikace organismu
šelma
Dobrý den chci se zeptat jak mám detoxikovat sve tělo po uziti alkoholu extázi pervitinu a ketaminu.. poslední dvě věci mi jeden svinak hodil do piti.. po testech v nemocnici zjistili co to bylo . Je mi porad divne po 14 dnech me stále Bolí hlava mam nízký tlak a divne navali v hlave .. díky za odpověď

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
díky za dotaz.
Nerozumím přesně tomu, jakou roli hraje v celé věci zmiňovaná nemocnice a testy. Byl/a jste hospitalizovaná po té, co vám někdo hodil něco do pití? V tomto směru by mohlo jít o trestný čin a mohla bych vás odkázat na právní poradnu. Nebo byl důvod k pobytu v nemocnici jiný? Mohlo to v celé věci hrát nějakou roli?
Vy se však ptáte na to, co dělat, když je vám i po 14 dnech divně. Vzhledem k tomu, že se celá věc udála před 14 dny, považuji za pokusy o detoxifikaci za marné. A nezbývá než doporučit obrátit se na psychiatra - adiktologa (ideální odborná kombinace), z důvodů aby se vyloučili somatické problémy a zjistilo se, zda neměla celé událost za následek vznik úzkostí, či jiných problémů, které teď vnímáte.
Máte představu, kde hledat pomoc? V případě, že ne, pak napište, která větší města jsou vám dobře dostupná, pokusili bychom se vám zprostředkovat kontakty.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Gabriela M.