piko podruhe
ricardo
diky za podporu, v meziobdobich posledniho braciho obdobi:) co jsem peri nemel (dva dny az tyden) byly abstaky drsnejsi, jsem na to zasrany peri mel fakt chut, coz ted rict nemohu (zebych konecne procitl?:), jen ty pitomy depky, treba dneska to uz to neni aktualni, ale zname svy depky, a jsou to hrozny svine, rady se totiz vraci, nekdy az moc zakerne:( diky teda za moznost kontaktu, kde bych se mohl obratit, pokud uz to zvladat prestanu (coz se doufam nestane:), me mesto je teda Praha, Ahoj a jeste jednou Dik

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslím, že je dobré uvažovat o tom, že kdyby to začalo být neúnosné, tak se na někoho obrátíte (možná by ale stálo za to i pouvažovat, zda by to nebylo lepší udělat ještě než se vám třeba situace vymkne z rukou). Ty chutě na pervitin přichází v takových vlnách, takže teď to může být lepší, ale je lépe se připravit i na to, že mohou zase přijít. Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit na Denní stacionář SANANIM, Janovského 26, Praha 7, tel 220 80 31 30 (ambulantní poradenství pro lidi, co se pokouší přestat s drogami a ambulantní léčebný program). Zatím držím palce.