Cim som starsia tym droga slabsia
Sandra
Chcem sa opytat preco mi pervitin velmi dobre slapal v 20tich a teraz v 29 niesu take euforie neda sa to ani porovnat spred tych 9 rokov ten flesch uz nieje taky ako predtym a kedze si dam raz za pol roka tak zavislost by nemala byt vzniknuta tak nerozumiem ci je chyba v materiali alebo v mojom tele.a davku zvysovat nechcem.prosim odpiste preco to tak je dakujem

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
může to být kombinace různých faktorů. Největší roli asi bude hrát kvalita drogy. Podstatné je ale také psychické nastavení člověka. Pravděpodobně se nějak změnil za těch devět let Váš styl života, Vaše prostředí a lidi, se kterými si případně dáte, Vaše psychické rozpoložení, nálady, způsob přemýšlení o věcech atd. To vše se pak odrazí i v tom, jak droga na člověka působí. Myslím, že ani vyšší dávky by na tom mnoho nezměnily. Možná je to dobrý okamžik na to vzdát se drogy úplně...