Jak zacit s lecbou?
Sss
Dobry den.Uz jsem zde psala o bratrovi ktery je zavisly na pervitinu,trva si na tom,ze se chce lecit,ale zaroven odmita navstivit poradnu,lekare a nebo nekam aspon zavolat.Chce rovnou nekam odvezt a tam zustat.Je nejake zarizeni kam ho muzeme odvezt,kde se muze zacit lecit bez nejakych predeslych zarizovani atd.?Moc dekuji a preji pekny den.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Většina léčebných zařízení, programů i komunit, vyžaduje před nástupem do léčby detox a další náležitosti, jak z praktických důvodů, kvůli pacientům, členům komunity a jejímu chodu, tak pro klienta samotného.
Pravidla nelze obcházet, bylo by to proti duchu léčby, která by se od začátku míjela účinkem.
Na řadě okolností se dá domluvit, rozhodně nikam bratra nevozte bez předchozícho kontaktu s pracovníky léčebného zařízení.
Odstartovat kontakt se dá jednoduše, telefonicky, případně mailem.
Záleží i na tom, jaká je momentální obsazenost zařízení, pokud je plno, existují pořadníky.
Jak můžete vyhledat kontakty na léčebná zařízení, včetně terapeutických komunit, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Je dobré vědět, že pokud si zájemce nevyřizuje léčbu sám, nemůže to za něj nikdo jiný udělat. Prostě nebude přijat. Jde zároveň o základní důkaz motivovanosti dotyčného, aby vůbec přicházela v úvahu nějaká naděje na úspěch.
Bratr může také zkusit zavolat do komunity Bétel, se dá nastoupit i rovnou, bez absolvování detoxu:
Komunita BÉTEL CZ z.s.
U Hřbitova 939
78 01 Kralupy nad Vltavou
Telefon: +420 315 694 691
Mobil +420 731 501 150
E-mail: info@komunitabetel.cz
Web: http://www.komunitabetel.cz
V úvahu samozřejmě přicházejí i zdravotnická zařízení. I tam se ale většinou na nástup do léčby závislosti čeká.
Přeji Vám i bratrovi vše dobré,
Amrit Sen.