Sleha peri
Slehari
Zdravím ve tři ráno jsme si nastřelili s přítelkyní každý za 500 krasnou ránu do žíly...hele pocit super.Pravda prvnich 5min hustý ,ale jinak bomba,pekne ve vane pak sme si lehli,cigaro..super.Ale chci se zeptat kolik je za 500kc davek bezne?diky

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
posílám vám odkaz na Výroční zprávu o stavu ve věcech drog v ČR, kde najdete v kapitole 10. 3. informace o cenách drog poskytnutých prostřednictvím Národní protidrogové centrály: http://www.drogy-info.cz/publikace/vyrocni-zpravy/vyrocni-zprava-o-stavu-ve-vecech-drog-v-ceske-republice-v-roce-2014/.
Ráda bych vás ještě upozornila, že tato poradna slouží osobám, které řeší problém s užíváním návykových látek, jejich rodinným příslušníkům a blízkým, případně odborníkům. Rozhodně neslouží ke sdělování zážitků, kolik drogy a kde jste užil(a) a k podpoře braní drog vůbec. Pro příště bych vás poprosila o sdílení podobných textů na zájmových fórech...
Vilma Táborská