THC
kikin
Mam dotaz potrebuji krevni testy na thc a byl jsem dnes v nemocnici zdali by mi neodebrali krev a na co to potrebuji ze si to zaplatim sam mi bylo zdeleno ze krev mi neodeberou pouze kdyby me privezla policije ja to potrebuji k soudu poradte co mam delat nebo kam se obratit

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
děkuji za dotaz. Není mi úplně jasné, z jakého důvodu potřebujete právě krevní testy. Mohl byste, prosím, trochu více popsat vaši situaci? Co přesně po vás soud požaduje?
Běžná praxe je, že dostanete potvrzení o testování z orientačních testů z moči např. od pracovníka Probační a mediační služby nebo adiktologického zařízení, kam docházíte na konzultace. Není úplně běžné žádat o odběry krve v nemocnici, proto bych potřebovala znát lépe vaši situaci, abych vám mohla odpovědět a nasměrovat vás případně na zařízení, kde vám testy udělají.
Vilma Táborská