LSD moč krev testy
Dominik
Dobrý den.Kamarád chce zkusit LSD.Ale 1.června jde na testy do armády.Takže moč i krev.Jak dlouho lsd zůstane v krvi ? Sportuje nepije nehulí trávu a u tripa bych mu dělal průvodce a dal by si půl tripu max celý dýler má kvalitní celkem ale tímhle si nejsem jistý tak se ptám :) Předem děkuji za odpověd.

Odpověděl: Amrit Sen
Dominiku, zdravím Vás,
díky za důvěru.
Testy na LSD se u nás běžně nedělají, tedy ani když jsou cílené na drogy. Jde totiž o látku natolik účinnou, že její dávka je tak miniaturní, že ji testy jen ztěží mohou zachytit.
Jinak by tomu mohlo být při testování v souvislosti s protiprávním jednáním, respektive například při vyšetřování zločinu.
I tak testy zachytí LSD většinou maximálně 3 dny od jeho užití.
LSD není v žádném případě rekreační droga, i v případě přítomnosti zkušeného, střízlivého "sittera", který dohlíží na bezpečí a "pohodu" intoxikovaného, provází jej všemi fázemi "tripu" a dokáže jej v případě komplikací "přeladit", případně mu zachránit život, jde o mimořádně rizikovou zkušenost.
Nejspíš víte, že je třeba, aby experimentující byl před "tripem" v psychické pohodě, fyzicky zdráv a v kondici. Pokud by měl snad předpoklady k psychickým poruchám, měl by se podobným experimentům velkým obloukem vyhnout, jinak by šlo o hazard i s možnými nevratnými následky. Nekombinovat s žádnými dalšími drogami, "nedokopávat" - nepřidávat si, "trip" neprodlužovat.
Připojuji odkazy na našich a dalších stránkách, s informacemi o LSD, rizika nevyjímaje:
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/lsd.html
http://www.drogy.cz/lsd/kap-jaka-jsou-rizika-spojena-s-uzivanim.html
http://www.extc.cz/lsd-trip.html
http://navykovelatky.cz/halucinogenni-latky/lsd/
http://drogy.ful.cz/drogy/lsd/
Je mi jasné, že Vás, ani přítele od plánovaného experimentu nejspíš neodradím.
Buďte tedy na sebe maximálně opatrní.
Přeji vše dobré,
Amrit Sen.