paměť
Mko
dobrý den,je mi 16 a kouřím marihuanu asi pul roku 4x za týden. Rozhodl jsem se, že dávky radikálně snížím, protože si nedokážu nic zapamatovat a bojím se dalších věcí, které tato droga přináší...můj problém- když se učím do školy, nedokážu se soustředit a ani si nic nepamatuji, i když se to učím velice dlouhou dobu. Když přestanu nebo budu kouřit velice málo a nepravidelně (vím že je lepší přestat úplně) zlepší se mi paměť? děkuji M

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
paměť se Vám určitě zlepší, a to podstatně. Přeci jen 4x týdně znamená, že máte THC v těle v podstatě neustále a to ovlivňuje Vaši psychiku, včetně paměti. Učit se pod vlivem marihuany je dost dřina a výsledek je slabý.
Myslím, že jste se rozhodl dobře a nebudete toho litovat. Přeci jen jste ještě hodně mladý a Váš mozek se vyvíjí a zatěžovat ho takovými dávkami neurotoxických látek není vůbec dobré. Problémy s učením jsou ještě jedna z menších komplikací, která může nastat. Ale to asi víte, když píšete, že důvodů je víc...
Přeji, ať jde učení líp od ruky a ať se Vám s jasnou hlavou celkově dobře žije!