thc v moči
Marta
Dobrý den, reaguji na můj předešlý dotaz. Při vypsání intenzity kouření patřím tedy mezi občasné uživatele? Pokud ano měly by být testy zhruba po 25ti dnech negativní? Děkuji moc

Odpověděl: Amrit Sen
Marto, zdravím Vás.
Pokud jste kouřila drogu s obsahem THC nárazově dvakrát v únoru a naposledy jednorázově v polovině března, je dost dobře možné, že Vám laboratorní test prováděný po prvním týdnu v dubnu, vyjde negativní.
Neznám Vaši historii v dlouhodobějším horizontu, takže si netroufám komentovat, jestli jste občasná, nebo jiná uživatelka. Mohu se jen domnívat, že jste v posledním čtvrtletí občas kouřila marihuanu a hašiš.
Mám ale z počtu dotazů, týkajících se konopných drog, testů a detekce THC, které jste směřoval/a v posledních měsících na naši poradnu, pocit, že jsou pro Vás konopné drogy mimořádně důležité. Také, že Vám jejich užívání opakovaně komplikuje život. Nemám Vám to za zlé, odpusťte, jestli se pletu.
Možná by stálo za to, promluvit s někým "od fochu" osobně. Pokud byste měla zájem a napsala, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rád Vám obratem pošlu kontakty na odborníky v okolí a dosahu, se kterými si můžete nezávazně popovídat. Získáte informace, pochopení i podporu.
Služby jsou bezplatné a mohou být poskytovány i anonymně.
Stejně tak, bude li to Vaším přáním, nemusíme odpovědi na Vaše dotazy zveřejňovat. Můžeme Vám zaslat kód, po jehož zadání je budete moci číst pouze Vy.
Přeji vše dobré, mějte se fajn,
Amrit Sen.