LSD+pervitin
haluz
Po 2 dnech brani pervitinu jsem na dojezdu snedl cely papir LSD a mel velky badtrip od te doby se mi zda ze nemuzu dychat automaticky tzn ze porad myslim na to ze dycham uz to trva asi 2 mesice myslite ze na to casem zapomenu?pry se tato kombinace nedoporucuje.diky

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Žádné kombinace drog nejsou vhodné a jsou velmi rizikové. Pokud už člověk drogy užívá, neměl by je kombinovat v rámci své vlastní bezpečnosti. Každé užití drogy je nebezpečné samo o sobě, proč tedy rizika násobit...
U disponovaných jedinců, může i jednorázové užití jakékoliv drogy (a to včetně THC) vyvolat velmi vážné psychické potíže. Těžko objektivně posoudit Váš stav na dálku, bez toho aniž by Vás viděl a vyšetřil specializovaný lékař. Je možné, že Vám užití drog vyvolalo nějaký silný úzkostný stav (úzkost bývá provázena pocitem nedostatečnosti dechu). Ale to nepoznáme tímto způsobem přes internet.
Doporučuji nic nekonzumovat - včetně THC a alkoholu, taktéž nedoporučuji pít colu, energy drinky a podobné nápoje. Další případné konzumace by Váš nepříjemný stav mohly mnohonásobně umocnit.
Bylo by rozumné, aby Vás viděl odborník a stav posoudil. Víte kam si zajít? Pokud ne, napište, kde žijete (větší města co máte v dobré dostupnosti), pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK