Detekce thc v moči
Luke
Dobrý den,
Navazuji na předchozí dotaz. Myslíte že možnost pozitivity tohoto testu je velmi pravdepodobna? Když se všude pise u občasných kuřáků do 14 dnu? Děkuji za cenne rady

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím, Luke.
Opravdu na to nelze jednoznačně odpovědět. Jak jsem psala minule, jsou to opravdu velmi individuální záležitosti související s dalšími faktory, takže předvídat jak to kdo a kdy bude mít je dost odvážné.
Hypoteticky - pokud by se jednalo o každodenního konzumenta, který by na měsíc přestal, pak si po měsíci jednorázově zakouřil a po dalších 26 dnech by mu byl proveden test, je pravděpodobné, že test bude pozitivní, protože s největší pravděpodobností by se organismus za měsíc abstinence zcela nevyčistil a jednorázové užití by tento proces mohlo protáhnout. Pokud by šlo o občasného konzumenta, který jednorázově užil, spíš bych se přikláněla k variantě, že bude test po 26 dnech negativní. Ale to je pouze hypotéza.
Ke skryté poznámce: chápu Vaše obavy, zbytečně se nestresujte, pokud šlo opravdu o jednorázový experiment, mělo by to být ok.
Každopádně až budete příště uvažovat o případné konzumaci, tak si vzpomeňte, jaké stresy to také může přinést (krom dalších rizik samozřejmě).
Ať to dobře dopadne!
Mějte se hezky, s pozdravem MK