thc v moči
Marta
Dobrý den,
potřebovala bych poradit s dobou detekce THC v moči. Pro přesnější představu: několik měsíců jsem marihuanu nekouřila, tudíž vím 100%, že už jsem v těle nic neměla. 14.2. jsem si opět zakouřila silnější vzorek marihuany. 21.2. zase, ale tentokrát slabší. Naposledy to bylo 12.3. avšak tentokrát hašiš. 7.4. jsem byla poslána na laboratorní rozbor moči zaměřený na drogy. Myslíte, že i téměř po měsíci by test mohl být pozitivní? Bylo mi řečeno, že mi sdělí výsledky až v červnu a hodně nad tím přemýšlím. Děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Marto, zdravím Vás,
děkuji za důvěru.
Každý člověk je jedinečně nastaven a schopnost odbourávání látek jeho metabolismem se může lišit. Odrazit se může i momentální kondice.
Přítomnost THC i dalších drog, se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, jejich množství a kvalitě, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
Detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Doba, po kterou THC zjistit ze slin a potu je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Nepíšete proč, ani kdo Vás na testy poslal. Stačí takto?
Buďte na sebe opatrná, kdybyste se potřebovala ještě na něco doptat, kdykoli napište.
Přeji vše dobré,
Amrit Sen.