mdma-jak dlouho?
Eric H
s kamarádama jsem oslavil přijetí na vysněnou sš tim že jsem si dal MDMA, samozřejmě máma hned další den přišla s tim že jsem na dobrym dojezdu a já se teď bojim že budou testy- takže bych se chtěl zeptat jak dlouho se čisté MDMA udrží v krvi

Odpověděl: Amrit Sen
Ericu, zdravím Vás,
vážím si Vaší důvěry.
Nerozumím sice úplně příběhu, který pro mne, odpusťte, není úplně srozumitelný, ale chápu, že chcete vědět, jestli Vám může vyjít pozitivní test, především na MDMA, tedy Extázi.
Každý člověk je jedinečně nastaven a schopnost "odbourávání" látek jeho organismem se může i díky momentální kondici lišit.
Připojuji přehled detekovatelnosti u nás nejčastěji užívaných drog, kromě alkoholu.
Přítomnost drog se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, jejich množství a kvalitě, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Extáze (MDMA)
- detekce z moči max 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
Marihuana (THC)
- detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
- detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Pervitin
- detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
Kokain
- detekce z moči do 12 - 24 h, detekce z krve do 24 h, v závislosti na intenzitě předchozího užívání
Heroin a další opiáty
- detekce z moči 2 - 3 dny, detekce z krve 1 - 2 dny, v závislosti na intenzitě předchozího užívání
Benzodiazepiny
- detekce záleží na vylučovacím poločasu - u krátce působících lze látku detekovat po několika dnech, u dlouhodobě působícího Diazepamu až 3 týdny.
Doba, po kterou lze výše uvedené drogy zjistit ze slin a potu je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Tuším, že podle toho, co píšete, Vám nejspíš ještě není 18 let. Neodpustím si upozornění, že si zahráváte s ohněm.
Doporučuji Vám si přečíst o rizikách a dalším, spojených s užíváním zmíněných drog na stránkách naší poradny a dalších užitečných serverech.
Odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
http://www.marihuana.cz/kap-skodlive-ucinky marihuany.htmlhttp://www.koncimshulenim.cz/rizika/
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.htmlhttp://www.odrogach.cz/skola/uzivani-navykovych-latek/informace-o-drogach/extaze-a-tanecni-scena2.html
http://navykovelatky.cz/tanecni-drogy/extaze/
http://www.extc.cz/extaze.html
http://www.extc.cz/riziko-predavkovani-mdma.html
http://www.cpzp.cz/clanek/414-0-Tanecni-droga-extaze-zpomaluje-mysleni.html
http://www.infodrogy.estranky.cz/clanky/rizika-a-zdravotni-problemy/extaze-a-deprese.html
http://www.drogy.cz/extaze/kap-nasledky-uzivani-extaze.html
Myslete na to, že si můžete vybírat z nepřeberného spektra, jak si udělat radost a že je mnoho cest, jak se pobavit i bez drog.
Kdybyste se potřeboval na cokoli doptat, napište. Buďte na sebe opatrný, přeji krásné léto,
Amrit Sen.