detekce v moči
luke
Dobrý den,
ještě mám jeden dotaz. Když je orientační doba detekce thc v moči uváděna cca 14 dní pro občasné/jednorázové uživatele, je možné, že by thc bylo nalezeno v moči i po 26ti dnech, když jsem si zakouřil jednou hašiš asi po měsíci abstinence? Moč je testována v toxikologické laboratoři.
Díky za ochotu a rady

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Je to možné. Jak bylo uvedeno v předešlé odpovědi, uvedené údaje jsou pouze orientační závislé na dalších faktorech. Takže to může být opravdu velmi individuální.
Pokud šlo o test, který byl provedený přímo toxikologickou laboratoří, tak tam nelze výsledek testu, zpochybnit. Na rozdíl od orientačních testů, které se dají buď volně koupit a v domácích podmínkách použít, nebo jsou používány PČR nebo zaměstnavateli, například...
THC se usazuje v tucích a z těch se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Tyto metabolity mohou ukázat pozitivní výsledek poměrně dlouhou dobu, i v době kdy dotyčná osoba není přímo pod vlivem.
Netuším, proč jste byl testován a co Vám díky tomu hrozí za průšvih (?).
Můžete klidně napsat více. Lze využít i skrytá poznámka, ta není součástí veřejného webu - nikdo ji tedy neuvidí. Tak to zvažte...
MK