drogy
jaja
D.den,odpoved nedosla tak pisi znovu,mam dlouhodoby problem se synem,jsem sama s nim je mu 26 huli travu asi 5 let,posledni pulrok nepracuje,velmi agresivni hadavy,doslo to tak daleko ze jsem byla nucena vykazat ho z bytu,bere si pujcky,providenty,policie mu udelala testy,pozitiv.na travu a amfetamin,ve sklepe mel travu,alobaly kere zrejme pujdou na rozbor ,muzete mi rict jak se nyni postupuje,bude muset rici policii kde bral pervitin??????
a dalsi otazka muze jit do vezeni????? dik za odp

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás opět.
Dotaz, který jste zadávala před tím a je vedený pod kódem číslo 767342 je již zodpovězený.
Kopii odpovědi kopíruji tedy i sem, viz text níže.
S pozdravem MK
Kopie:
Je mi to opravdu moc líto, ale obávám se, že Vám asi nic nového nenapíšeme. Vaše další dotazy již přesahují možnosti internetového poradenství, tudíž opět doporučuji obrátit se na kolegy v Mostě (kontakt v předešlé odpovědi).
Chápu, že jste nešťastná a nevíte si rady, právě proto se na kolegy obraťte. Nejenom, že si ulevíte, poradíte se co a jak dál, ale získáte i podporu, což si jistě v takto náročném období zasloužíte. Ničeho se nebojte, jde o zcela bezplatné poradenské služby, které můžete čerpat i zcela anonymně.
Pro jistotu opět uvádím kontakt:
Kontaktní centrum Most k naději
Jilemnického 1929
MOST
Tel: 602 219 372, 476 102 288
Kontaktní osoba: PhDr. Dagmar Jandová
Email: vedouci.kcm@mostknadeji.cz
Provozní doba: PO - PÁ 8.00 - 12.00, 12.30 - 16.30
Více zde: http://www.mostknadeji.eu/ustecky-kraj/k-centrum-most/
Vše co se týče práva, policie, legislativy - už zasahuje do jiné odborné oblasti. Je vhodné tyto záležitosti řešit s právní poradnou. V minulé odpovědi jsem Vám dávala odkaz na právní poradnu, kde by Vám vše potřebné zodpověděli.
Pro jistotu opět přikládám odkaz na webovou právní poradnu, která se úzce zabývá oblastí nelegálních drog. Další dotazy podobného typu prosím směřovat tam, děkujeme.
Tato právní poradna nabízí bezplatné služby, nebojte se jich využít.
http://poradna.asociace.org/webova-poradna/
Mějte se hezky, MK