Zavislost
Pppppp
Dobry den, prosim o radu jak zacit s abstinenci. V mladi jsem uzivala,prestala na deset let mezi tim vdala a mam rodinu. Bohuzel spatne obdobi a ja se k droze vratila nyni uz s tim bojuji2,5 roku. Nejde mi se zbavit myslenky,ktera me vzdy donuti sehnat. Dekuji Petra zacinam si verit a chci prestat!

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět zdravím Petro.
Zadala jste dotaz 2x - verze vedená pod kódem číslo 310681 byla před malou chvílí zodpovězená, pro jistotu kopíruji odpověď i sem.
Držím palce! MK
Kopie:
Dobře, že píšete a máte snahu své problémy začít řešit. Gratuluji k rozhodnutí.
Doporučuji obrátit se na kolegy z organizace WhiteLight, mají ve Vašem kraji léčebná zařízení. Objednejte se na osobní konzultaci, ničeho se nebojte, můžete se jen nezávisle poradit co a jak dál, dozvědět se jakých služeb byste mohla v případě zájmu využívat atd. Nikdo Vám hlavu neutrhne, pokud se rozhodnete, že služeb využívat nechcete, nikdo Vás k tomu nutit nebude. Zkrátka nezávislým poradenstvím nemůžete nic zkazit.
AMBULANTNÍ LÉČBA
Pražská 166/47
Ústí nad Labem
Mobil: 725 874 363 (nutno se předem objednat)
Email: ambulance@wl1.cz
>>>odkaz na MAPY.CZ
>>>odkaz na MHD (zastávka Pražská)
http://www.wl1.cz/alfront.html
Přeji dostatek sil a budu ráda, když dáte vědět, zda jste se na kolegy obrátila.
S pozdravem MK