drogy
jaja
d.den tak edy podrobneji,asi 5 let syn huli travu jsou kvuli tomu velke hadky,synovi je 26 zije se mnou,nyni trva to asi pul roku prestal pracovat,kam jde po tydnu ho vyhodi protoze neni schopen jit kazdy den,zacal strasne lhat,neskutecne agresivni vzapeti se pmlouva a stale dokola,mizi mi alobal a tim sililo me podezreni ze dela neco s drogama,situace u nas tak vyhrotila ,vodil mi do bytu fetaky kdyz jsem vpraci,nadava mi tudiz jsem 3 krat po sobe volala policii,zoufala,chci ho vykazat z bytu,bojim se ze mi vyberou byt nebo ze se uz slozim ja,on ma holku s deckem myslim ze ona neco bere tez,on se cely osypal je to asi 3 tydny,ve sklepe haldy alobalu ,lzicka,trava....policie ho vzala na testy mel pozit na travu a amfetamin,zajima me zda bude nebo musel rict odkud amfetamin ma??? nyni je u te holky uz paty den ,policie vyzvala aby mi dal klice od bytu.veci ze sklepa predali kriminalce,byla to tedy presne trava,lzicka,alobaly se stopami pervitinu,ptam se tedy co bude,jaky je dalsi postup,co se ted bude dit ze strany policie a zda bude muset vysvetlit odkoho kupoval pervitin.dekuji za odp ,jsem opravdu nestastna.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Je mi to opravdu moc líto, ale obávám se, že Vám asi nic nového nenapíšeme. Vaše další dotazy již přesahují možnosti internetového poradenství, tudíž opět doporučuji obrátit se na kolegy v Mostě (kontakt v předešlé odpovědi).
Chápu, že jste nešťastná a nevíte si rady, právě proto se na kolegy obraťte. Nejenom, že si ulevíte, poradíte se co a jak dál, ale získáte i podporu, což si jistě v takto náročném období zasloužíte. Ničeho se nebojte, jde o zcela bezplatné poradenské služby, které můžete čerpat i zcela anonymně.
Pro jistotu opět uvádím kontakt:
Kontaktní centrum Most k naději
Jilemnického 1929
MOST
Tel: 602 219 372, 476 102 288
Kontaktní osoba: PhDr. Dagmar Jandová
Email: vedouci.kcm@mostknadeji.cz
Provozní doba: PO - PÁ 8.00 - 12.00, 12.30 - 16.30
Více zde: http://www.mostknadeji.eu/ustecky-kraj/k-centrum-most/
Vše co se týče práva, policie, legislativy - už zasahuje do jiné odborné oblasti. Je vhodné tyto záležitosti řešit s právní poradnou. V minulé odpovědi jsem Vám dávala odkaz na právní poradnu, kde by Vám vše potřebné zodpověděli.
Pro jistotu opět přikládám odkaz na webovou právní poradnu, která se úzce zabývá oblastí nelegálních drog. Další dotazy podobného typu prosím směřovat tam, děkujeme.
Tato právní poradna nabízí bezplatné služby, nebojte se jich využít.
http://poradna.asociace.org/webova-poradna/
Mějte se hezky, MK