hranice halucinace
kulatý čtvereček
Dobrý den, chci se zeptat na váš názor na nedávný zážitek. Mám zkušenosti s toxickou psychózou, halucinacemi, atd. ovšem nedávný zážitek se liší. Po požití pervitinu a v podvečer dvou prášků na spaní podpořené kapkou alkoholu se začali zjevovat osoby které ponejprve vůbec nezaregistrovali mou přítomnost až po chvíli sami překvapené se dotazovali zda je vidím a jak je to možné. Dále mě překvapilo že si mě téměř nevšímali a hlavně byli v podobě více než jemněhmoté a jejich přítomnost byla cítit i fyzicky při dotyku a to opravdu znatelně. Mé předchozí zkušenosti jsou spíše opačné a to dotěrnost s úmyslem mi škodit a i jejich konzistence je jiná. Ano vím, že se to nebyli duchové :) ale halucinace a to jak zrakové tak i sluchové, přesto zcela výjimečné. A ještě dotaz, co způsobuje samovolný výron semene po požití pervitinu a alkoholu? Děkuji k.č.

Odpověděl: Amrit Sen
Kulatý čtverečku, zdravím Vás.
Vážím si Vaší důvěry. Ptáte se na můj názor. Nepochybně jde o signál Vaší psychiky, že drogy nejsou pro Vás tím pravým koníčkem.
Píšete, že už máte zkušenosti s psychózou, pak balancujete nad propastí.
Může se Vám kdykoli stát, že při, nebo po intoxikaci pervitinem, podobně i THC, nebo pro člověka se sklony k psychickým poruchám, extrémně rizikovými halucinogeny, napácháte škody, které nemusí jít napravit. Můžete ublížít blízkým, nebo dalším lidem, nebo je i sebe ohrozit na zdraví a životě.
Jestli šlo o toxickou psychózu v důsledku předávkování, nedostatku spánku a vyčerpání organizmu drogovou životosprávou, nebo predispozicím, případně více faktorům najednou, netuším.
V každém případě riskujete rozvinutí psychické poruchy, psychického onemocnění, jestli se tak už neděje.
Doporučuji Vám dát si na co nejdéle oraz. Pořádně se vyspěte, odpočívejte, naordinujte si také přívětivou fyzickou zátěž, která Vám může pomoci od případných potíží s usínáním a neklidu.
Pravidelně, dostatečně jezte, nezapomínejte na zeleninu a ovoce, doplňujte vitamíny aminerály. Dbejte na pitný režim.
Drogy nekombinujte, vynechte i alkohol, jinak je riziko, že se zblázníte, ještě vyšší.
Neprotahujte "jízdu" nikdy déle, než přes 1 noc, nepřidávejte si, "nedokopávejte se".
Může stát, že i kdybyste následně přestal drogy nadobro užívat, nemusíte se z "úletu" nikdy úplně vzpamatovat, ani uzdravit.
Jinými slovy, po rozvinutí psychického onemocnění můžete skončit do konce života "zalékován" psychiatrickými medikamenty, opakovanými pobyty v psychiatrických zařízeních, neschopen práce, studia, zábavy i kvalitních vztahů, tedy mimo běžný provoz. Neradostné.
Pokud se i přes popisované zážitky nedokážete drog vzdát, napovídá to o možné závislosti. To je další aspekt, který byste neměl brát na lehkou váhu.
Nemám v úmyslu Vás strašit, s největší pravděpodobností, pokud nebudete "přikrmovat" a budete se věnovat činnostem a radostem bez drog, podobné projevy samy časem vymizí. Jestli ne, nebo se budou vracet i za střízliva, zajděte k odborníkovi, nejlépe psychiatrovi - adiktologovi, než bude pozdě.
Co způsobilo při intoxikaci pervitinem samovolný výron semene, netuším.
Neděje se to sice často, ale i takových projevech jsme slyšeli. Každý člověk je jedičně nastaven a může při pervitinové excitaci reagovat různě. Nepíšete, jestli výronu předcházely, nebo jej doprovázely pocity sexuálního, nebo jiného vrušení, nebo jestli šlo čistě o fyzický proces bez doprovodných emocí.
Nejsem lékař, ani netuším, jak "fungujete" za střízliva. Mám na mysli, že mohlo jít jak o příhodu, kde mohla být zásadním činitelem intoxikace, nebo čistě fyziologický "zádrhel", například urologického rázu.
Každopádně, kdybyste se někdy dostal do situace, kdy budete mít drog "dost" a měl problém s jejich zvládnutím, nebo měl cokoli jiného na srdci, napište.
Buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.