pomoc
sustin
přišel se na jednu věc chci pomáhat lidem kteří si stím svinctvem kazej život chtšěl bych se podělit o své zažitky a skusit jim to rozmluvit a by si nezahodili zivot tak jak sm to udělal ja ...

Odpověděl: Bára Orlíková
Pokud jste pod přezdívkou sustin vy, co jste psal dotaz o vztahu s přítelkyní a problému s perivitinem, tak bych vám doporučila, abyste o podobných záležitostech začal uvažovat až v případě, že se dáte trochu do pořádku. Navíc, takové pomáhání lidem, co do toho vlítli, není opravdu jen o tom, podělit se s nimi o vlastní zážitky s drogami, to by bylo moc jednoduché ... a neefektivní. Je to o moc složitější. Takže, nejdřív musíte přinejmenším sám zjistit, jaké to je přestat a abstinovat, abyste pak mohl těm dalším něco předat. Jinak to nepůjde.