Otazka
sustin
mam takovej problem mam přítelkyni a slíbil sem ji že přestanu fetovat(pervitin)se docela natom špatně a nejhorší je že jí nechci ublížit mám jí rád jak to mám dořešit?ona o tom ví ale už sem jako skoncil.mám se sní rozejít?trápit jí nechci a stratit taky ne

Odpověděl: Bára Orlíková
Tak teď se přiznám, že nějak úplně nevím, na co se vlastně ptáte. Máte několik možností. Všechno to ale záleží na tom, jestli chcete přestat brát nebo jestli máte v úmyslu v tom pokračovat. Pokud v tom pojedete tímhle stylem dál, tak se vám nepodaří udržet přítelkyni v blahé iluzi, že už jste s braním skončil, za čas to samozřejmě zjistí. Jestli vám dala nějaké ultimátum, že se s vámi rozejde, pokud budete brát, tak to nejspíš udělá. A navíc jí budete celou dobu tahat za nos, což se s tím, že jí nechcete ublížit a máte jí rád a nechcete o ní přijít, moc neslučuje. Koneckonců jí taháte za nos už teď, takže je asi na místě si to opravdu zvážit, co je pro vás přednější. Taky je varianta, že se rozhodnete se s ní rozejít, abyste jí nemusel lhát a ubližovat jí, a budete dál brát. Pokud byste uvažoval o tom, že chcete přestat, asi to nebude jednoduché, ale do budoucna rozhodně perspektivnější, jak pro vás, tak pro váš vztah s přítelkyní. Mohla bych vám doporučit nějaké kontakty na kolegy, kam byste se mohl obrátit, když se rozhodnete přestat a budete potřebovat nějakou podporu a pomoc (bez té to jde totiž hůř a šance , že se vám to všechno podaří ustát, je bez takové podpory nižší). Zjednodušeně řečeno, máte na výběr - buď se pokusíte přestat brát a asi se vám podaří zachránit i vztah nebo budete brát dál a pak o vztah nejspíš přijdete, ať už se s vámi rozejde přítelkyně nebo vy s ní. Takže, uvažte, jak to vlastně máte a zas napište, uvidíme, co se s tím dá dělat.