Jak přesvědčit manžela k léčení závislosti na pervitinu
Snílek
Zdravím, potřebovala bych poradi co si počít s manželem, který propadl podle mě těžké závislosti na pervitinu. Hubne mi před očima, radši se odstěhoval na chatu, kde není pod mým drobnohledem.Nechci se rozvádět, jsem jeho nejbližším člověkem, ale on svůj problém nepřizná.jakým způsobem ho mám dostat k odborníkům? dodávám, že už v tom jede asi rok a půl, skoro každodenně. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Doporučuji prostudovat základní informace pro blízké osoby zde na našem webu: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Dále pak spojit se s Poradnou pro rodiče a partnery a vše další řešit v osobním kontaktu, kde přece jenom můžete lépe využít poradenských služeb ohledně vhodné komunikace, motivace apod...
Vždy jde o velmi individuální záležitosti, na každého funguje také něco jiného, je rozumné to více a podrobněji probrat.
Nejenom, že si doplníte informace, ale je to i určitá forma podpory, protože pomáhat někomu z drog opravdu není procházka růžovým sadem.
Zdali jste z Prahy, můžete se obrátit na naše zařízení a s kolegy vše potřebné zkonzultovat. Dají se využívat i společná sezení s dalšími partnery a rodiči, kde si vzájemně vyměňují své zkušenosti a podporují se.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/5, Praha 1
mapa
Mob: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Poskytujeme bezplatné a nezávazné služby, více se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Pokud žijete někde úplně jinde a Praha je problém, tak napište a uveďte, jaká větší města máte poblíž, pokusíme se Vás odkázat jinam, kde by Vám pomohli se v této nesnadné situaci zorientovat, podpořili Vás a pokusili se Vás vhodně navést jak vše přicházející řešit.
Mějte se zatím hezky, přeji, dostatek sil!
S pozdravem MK