Silhani
Xxx
Dobry den, pokaždé kdyz konzumuji pervitin a jakoukoliv jinou drogu, rozjedou se mi oci - levý oko mam uplne přiblížení k tomu druhymu. Chtela jsem se zeptat co to způsobující a jak to napravit - nejake cviky, zkušenosti, atp.? Jde o to ze to vypada opravdu hrozne a potrebuju tomu zamezit. Prosim o odpoved je to pro me důležité

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Mám za to, že jsme na toto téma již komunikovaly. Obávám se, že to přes net nevyřešíme. Za prvé nejsme oční lékaři, za druhé bez osobního kontaktu ani specializovaný lékař na dálku zodpovědně nedokáže přesně posoudit zdravotní stav.
Pokud se Vám to děje pouze pod vlivem, je pak otázkou, kdy jste a jak často pod vlivem. Pokud jste každodenní uživatelka, nemusí to třeba s drogami vůbec souviset, může se třeba jednak o nějakou oční vadu. Pokud jste uživatelka občasná a po užití se toto objevuje, pak opět doporučuji obrátit se na kolegy u Vás (kontakty jsem Vám minule psala) a zkusit se poradit v osobním kontaktu. Přes internet to opravdu nepoznáme, bohužel.
Přeji, ať to není nic vážného. Buďte na sebe opatrná.
S pozdravem MK