abstinenční příznaky po dlouhodbém užívání marihuany
Ondra
Dobrý den,
10let jsem kouřil a nějaké velké problémy jsem neměl, ale poslední dobou, 5-6 měsíců, jsem dal 6 jointů za odpoledne a o víkendu i 10 za den .Minulí týden,
se mi stala věc, která se mnou docela dost zamávala. Dostal jsem docela dost velký nával na omdlení, když jsem to rozdejchal, tak jsem se hrozně pozvracel. Řekl jsem si, že mi to nesedlo, ale od té doby si nemůžu dát jointa aniž bych neměl návaly na omdlení. Řekl jsem si supr tělo si řeklo přestanu, ale teď nastává můj problém a to jsou abstinenční příznaky, zatím abstinuji 3 den. 1.nespavost a 2.neustálá nevolnost a pocit na omdlení. Dá se toto nějak zmírnit nebo si to musím vytrpět a čekat až to odezní. Samozřejmě po zmíněných symptomech nemám na jointa ani chuť.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Ondro.
Je třeba dodržovat pitný režim (nealko, ne colu a ne energydrrinky). Můžete zkusit popíjet bylinný čaj z meduňky, působí sedativně. Doplňte vitamíny, minerály, vyváženě se stravujte, zkuste i nějakou mírnou fyzickou aktivitu (např. procházka) a především se snažte odpoutávat pozornost jinam.
Zatím se můžete mrknout na tento web: www.koncimshulenim.cz jsou tam jednak užitečné informace, také je k dispozici on-line léčba.
Pokud by nepříjemný stav neodzníval, můžete využít odbornou pomoc. Kontakty Vám ráda pošlu, když uvedete, jaká města (větší) máte poblíž.
Tak se držte!
S pozdravem MK