partnerka bere drogy
michal
Dobrý den, partnerka dliuhodobe uziva pervitin,mdma a obcas marihuanu.mame 5 lete dite v poslední době se situace zhorsuje a uz je neunosna.nekolikrat jsme mluvili o poradne ale zatim nikde nebyla.uz mi dosla trpelivost a premyslim ze pujdu na odbor soc.pece a budu to resit tam.pred tim bych se ale chtel poradit jestli neni jeste nejaka jina moznost .diky za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Michale.
Než se obrátíte na OSPOD (Orgán sociálně-právní ochrany dětí), doporučuji využít poradenských služeb pro rodinné příslušníky, které zařízení pracující s uživateli drog také nabízí ve svých službách.
Jde o nezávazné, bezplatné služby, při kterých si můžete doplnit informace o celé této oblasti, poradit se jak vhodně s partnerkou komunikovat, tím ji možná lépe motivovat, aby i ona odbornou pomoc využila, jaká doma nastavit pravidla, co dělat, pokud budou porušována atd. Je toho opravdu hodně co je vhodné probrat a osobní kontakt je v tomto směru účinnější, poskytuje více prostoru. Také může být průběžný a Vy tak můžete průběžně konzultovat nově vznikající situace a získávat podporu.
Nevím, kde žijete. Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit na naše zařízení, zde kontakt:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51 - Praha 1
Tel: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Než se na první konzultaci objednáte, můžete zatím prostudovat základní informace zde, viz odkaz:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Naše organizace má také programy pro závislé matky/uživatelky - jak v ambulantní formě, tak formě pobytové, můžete se mrknout (viz přiložené odkazy), abyste měl trochu představu, co by partnerka případně mohla využít.
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-%28dst%29/informace-pro-matky.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-%28tkk%29/lecba-matek-s-detmi.html
Prostudujte informace, pokud se budete potřebovat na něco doptat, tak neváhejte napsat klidně znovu. Stejně tak pokud žijete jinde, případně doporučíme jiné vhodné kontakty (v tom případě prosím o uvedení větších měst, která máte v dobrém dosahu).
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK