odosobneni způsobené Marihuanou
Dario
podle mě u mě nějaká nemoc asi neodstartovala, dřív i ve 14 letech jsem si dal jointa, ale bylo to v pohodě, ale poslední dobou jsem hulil až moc, možná ty stavy co teď zažívám jsou jen dočasně dokud mi z mozku nezmizí THC, myslíte že to tak může být? byl bych rád za jakoukoliv radu či typ co dělat dál, ty stavy nejsou tak hrozný, spíš se bojim že to takhle už zůstane navždy, jestli mi rozumíte.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dario, opět dobrý den.
Chápu. Může se jednat o nadmíru konzumace, pokud jste to poslední dobou přeháněl, jak uvádíte, tak je to možné.
V mozku myslíte asi v organismu.
Dodržujte pitný režim (nealko - ne colu a ne energydrinky), můžete popíjet meduňku - působí sedativně, vyváženě se stravujte, můžete zkusit i nějakou fyzickou lehkou aktivitu (ale zase ne se úplně zrušit) při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících bylinných čajů, může tento proces odbourávání mírně urychlit.
Zásadní pro detoxifikaci, ale stále platí úplná abstinence.
Pokud by to po pár dnech neodeznívalo, doporučila bych vyhledat odbornou pomoc.
Tak se držte, MK