odosobneni způsobené Marihuanou
Dario
prosím vás chtěl bych se zeptat, jak dlouho by mohl trvat ten stav když se cítím jako by zhuleny, ale není to až tak vážný, přes den na to zapomenu ale když si na to třeba zas v noci vzpomenu tak ho zase pocituju, může to být tím že jsem s marihuanou přestal ze dne na den? a jestli ano jak dlouho by podle vašeho názoru mohli trvat ty stavy? děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím Dario.
Jak jsem uváděla v předešlé odpovědi, opravdu velmi těžko se zodpovědně podobné stavy na dálku a bez vyšetření lékařem hodnotí.
Nevíme, o co jde - někdy může konzumace jakékoliv drogy u disponovaných jedinců vyvolat vážné psychické potíže až onemocnění, které droga tvz. odstartuje. Těžko přes internet posoudit, zda Váš stav souvisí s nadmírou konzumace a ,,přehulením se" s tím, že stav postupně odezní (za situace, že nebudete už vůbec nic konzumovat) nebo zda jde o něco jiného, co mohla konzumace THC vyvolat.
Každopádně, kdybyste se cítil nějak hodně divně a nevěděl si rady, můžete do našeho Káčka zajít (nebo zavolat) i během víkendu (13,00-20,00) - poskytujeme nezávazné, bezplatné a anonymní poradenské služby. Nemusíte se ničeho obávat, nikdo Vám tam hlavu neutrhne.
Kdyby něco, klidně pište.
Tak se držte, MK