odosobneni způsobené Marihuanou
Dario
dobrý večer, chtěl bych vás poprosit o radu, hulim asi 4 měsíce, poslední dobou jsem hulil dost často, ale pak jsem dostal prehul a omezil jsem to na minimum, a vždycky když jsem si dal trávu tak i ze 3 prasku jsem měl prehul, a teď už druhý den nehulim a včera mi nastoupil jako by stav odosobneni, myslíte že to zmizí? byl bych rád za každou radu, bude mi 18.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Velmi těžko se podobné stavy objektivně hodnotí dle mála informací přes net. Musel by Vás vidět a vyšetřit specializovaný lékař. Vzhledem k nízkému věku, je Vám ale asi jasné, že by se to bez rodičů neobešlo.
Rozhodně už nic nekonzumujte a to včetně alkoholu.  Další užití by mohlo tento stav velmi umocnit.
Myslíte si, že by šlo se svěřit rodičům? Když tak ještě napište (lze využít i skytá poznámka, která není součástí veřejného webu).
Nebo se můžete stavit v našem K-centru (dnes do 20hod) a anonymně se poradit, kontakt zde: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-%28kc%29.html
Přeji, ať je Vám brzo lépe a doporučuji už nic nekonzumovat!
S pozdravem MK