TESTY
pizder
Dobrý den,ve ctvrtek sem pozil naposled marihuanu kouril sem ji celkem casto,dneska v pondeli chteli po me rodice moc na testy ale ja ji vymenil za cistou,nasi mi neveri ze to byla moje moc,tudiz chcou abych zitra nacural pred nima,CO MAM DELAT??DEFINITIVNE SEM S TIM SKONCIL SEM ROZHODNUTY,KDYBY TO ZJISTILI NEUMIM SI PREDSTAVIT CO BUDOU DELAT UZ TAK SEM MEL DOST PROBLEMU S NIMA PROSIM ODPOVEZTE RYCHLE SPECHA TO,PORADTE MI!!!!

Odpověděl: Bára Orlíková
Odpovídám místo kolegyně Jany Justinové, která teď v tuto chvíli není k dispozici. No, upřímně řečeno, moc jiných variant, než to, že se to zjistí, není, je mi líto. Jestli jste kouřil trávu naposled ve čtvrtek minulý týden a předtím docela často, tak to je k zítřejšímu datu pět dní. To by byl spíš zázrak, kdyby se THC v moči neobjevilo, ve vašem případě bych si spíš tipla, že tam vydrží tak 14 dní až tři týdny. Takže, když vynechám možnost, že se vám podaří to testování nějak podvést (k čemuž vám žádné rady nedodám, to, že lze moč vyměnit za jinou, čistou, to už víte a dalších šancí asi moc není). Zbývá tedy asi uvažovat spíš nad tím, jak zmírnit ten průšvih, který při zjištění nastane a s rodiči se nějak rozumně domluvit. Napadá mě, že by bylo možná lepší, než čekat až to "samo" praskne, jim to třeba ještě dnes říct s tím, že testování nemá smysl, že jste trávu kouřil, ale že přicházíte s nějakým řešením situace... to znamená, že jim řeknete, že jste rozhodnutý s tím přestat a že pokud budou chtít, že se s nimi společně obrátíte na někoho z odborníků. A možná, že jim řekněte i tom, že jste v kontaktu s naší poradnou. Třeba uvěří, že s tím skutečně chcete něco dělat. A nejspíš nebudou tolik zuřit, pokud se to dozvědí od vás přímo a vy se budete tvářit dostatečně pokorně a zkroušeně. Pokud jste z Prahy, můžete se i spolu s rodiči obrátit na Denní stacionář SANANIM, Janovského 26, Praha 7, tel 220 803 130. Taková rodinná setkání nebývají úplně k ničemu, krom toho, že rodiče uvidí, že se tato situace dá řešit a že se mají na koho obrátit, pro vás to může být taky nějaký impuls, jak s těmi vašimi rodinnými vztahy zacházet dál. Napište každopádně, jak to dopadlo a když byste chtěl kontakty mimopražské, tak pište. Držím palec a dávejte si na sebe pozor a nevyvádějte žádné hovadiny, uvidíte, že se to nějak vyřeší.