MDMA + anbibiotika
Tyelk
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak je to s organismem když beru antibiotika DOXYCYKLIN 200mg 1x denně na boreliozu. Chtěl bych si užít party a nerad bych se někde vybulil. Díky

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Vzhledem k důvodům proč antibiotika užíváte, bych to nedoporučovala. Berte v potaz skutečnost, že organismus je oslaben nemocí, vnitřní orgány (především játra) mají i bez toho, abyste užil nějakou drogu už tak zátěž se zpracováním antibiotik.
Optimální by bylo, abyste se cca tři týdny od dobrání léků vyhnul všem drogám, včetně alkoholu. Organismus je v tomto období citlivější a podobné zásahy jsou nevhodné. Snadněji může dojít například k dehydrataci, přehřátí mozku, prohloubení účinku užité látky, celkovému kolapsu + další zbytečné komplikace, které mohou souviset s interakcemi jednotlivých látek nebo s onemocněním, kvůli kterému byli léky nasazeny. Rozhodně nedoporučuji užít amfetaminy. I při ,,pouhém" onemocněním chřipkou může dojít v kombinaci s amfetaminy k poškození srdce.
Dle mého názoru je zbytečné podstupovat rizika. Konečné rozhodnutí je samozřejmě na Vás, doporučuji vše ještě řádně zvážit.
Zde základní info:
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
Mějte se hezky a buďte opatrný.
S pozdravem MK