jak na to?
Hulič
Ahoj. Kouřim marihuanu asi deset let skoro kazdej den. Začíná mi to vadit ale nevim vubec jak to mam vydrzet. Jsem z Prahy, muzu se nekde poradit jak na to? Dik Pavel

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Pavle.
Pokud se Vám vysazení svépomocně nedaří, je rozumné se jít poradit (kontakt níže). Také se můžete mrknout na tento web www.koncimshulenim.cz - je tam plno užitečných informací, také je k dispozici on-line léčba.
Můžete se obrátit na naše ambulantní zařízení a v osobním kontaktu se více informovat o možnostech, které byste případně mohl využívat. Vstupem do zařízení se nijak a ničím nezavazujete, můžete se prostě jenom přijít poradit a pak se svobodně rozhodnout co a jak dál.
Nepotřebujete žádné doporučení. Stačí, když přijdete na předem dohodnutou konzultaci (objednat se můžete na uvedených číslech).
Další možností je přijít rovnou na tvz. ,,motivační skupinu", které je každé úterý a čtvrtek od 10,30 do 12,00 hod. (info viz odkaz http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/prijem-klientu.html).
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26
Praha 7
Tel : 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email : stacionář@sananim.cz
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Zde nabízím odkaz na webové stránky, na kterých najdete další potřebné informace: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-%28dst%29.html
Budu moc ráda, když dáte vědět, jak to dopadlo a jak se Vám daří. V případě potřeby napište kdykoliv znovu.
Přeji dostatek sil, věřím, že to zvládnete!
S pozdravem MK