omdleni
mates000
Dobry den vcera tak jako kazdy vecer sem si dal jointa, a pak sem se sel napit a najednou sem spadl a omdlel ale vsechno si pamatuju az na to ze nevim jak dlouho sem lezel na zemi muj dotaz je jak je to mozny??? Nikdy pred tim se ùmi to nestalo dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
To, co se s Vámi včera dělo, bohužel nepoznáme další den a na dálku, to opravdu neumíme. Většina drog, včetně THC, akceleruje srdeční akci, prudké změny krevního tlaku nejsou neobvyklé, možná mohlo jít o to, ale s přesností Vám to přes internet nikdo zodpovědně neposoudí.
Každopádně je dobře, že jste se při pádu nějak zásadně nezranil, zkuste být na sebe opatrnější, příště by to mohlo skončit hůře.
Můžete se podívat na tento web, je tam plno užitečných informací:
http://www.koncimshulenim.cz/
http://www.jellinek.eu/body/index.html?KeepThis=true&TB_iframe=true&height=588&width=672
Mějte se hezky, pokud budete potřebovat, klidně zase napište.
S pozdravem MK