Pervitin
Tomy
Dobrý den mam problém s užívání pervitinu nikdy jsem pervityn neužíval nitrožilne a chtěl bych s tím přestat ale nevím jak chodím do práce takže nemůžu jít ani někam třeba na měsíc na léčení jináč by mě vyhodili můžete mi nějak poradit děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Tomy.
Netuším, jak dlouho pervitin užíváte, v jakých dávkách, jakou formou a plno dalších nezbytných informací, podle kterých by se dalo posoudit, zda by pro Vás byla třeba dostačující ambulantní forma léčby. Nevím, zda jste každodenní uživatel nebo občasný. Čím více a intenzivněji je droga konzumována, tím komplikovanější může vysazení být. Zda jste již někdy sám delší dobu abstinoval, pokud ano, tak jak dlouho se Vám to podařilo atd...
K objektivnímu posouzení je mnohem lepší osobní kontakt. Také netuším, kde žijete, abych Vás mohla někam nasměrovat, kde byste si o tom mohl nezávazně (anonymně) popovídat a mohl se rozhodnout co a jak dál.
Napište prosím více (můžete využít i skrytou poznámku, ta není součástí veřejné části webu, nikdo ji tedy neuvidí). Také prosím uveďte, jaká větší města máte poblíž.
Určitě se ozvěte, pokusíme se něco vymyslet.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK