Marihuana
woxxx
Dobry den,
potreboval bych pomoci se zavislosti na marihuane. Kourim jiz 17 let a z toho 15 let se snazim prestat, ale proste to nejde a uz si nevim rady. Nejvice jsem vydrzel 8 mesicu. Dokazu vykourit i 3 gramy za den. Je u Vas mozna nejaka ambulantni lecba? Dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Obrátit se na odbornou pomoc a nechat si pomoci pokud se Vám opakovaně nedaří svépomocně abstinenci udržet, je rozumné.
Můžete se obrátit na naše ambulantní zařízení (kontakt níže) a v osobním kontaktu se více informovat o možnostech, které byste případně mohl využívat. Vstupem do zařízení se nijak a ničím nezavazujete, můžete se prostě jenom přijít poradit a pak se svobodně rozhodnout co a jak dál. Nepotřebujete žádné doporučení. Stačí, když přijdete na předem dohodnutou konzultaci (objednat se můžete na uvedených číslech).
Další možností je přijít rovnou na tvz. ,,motivační skupinu", které je každé úterý a čtvrtek od 10,30 do 12,00 hod. (info viz odkaz http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/prijem-klientu.html).
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26
Praha 7
Tel : 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email : stacionář@sananim.cz
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Zde nabízím odkaz na webové stránky, na kterých najdete další potřebné informace: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-%28dst%29.html
Také se můžete mrknout na tento web: www.koncimshulenim.cz - je tam plno užitečných informací, také možnost on-line léčby.
Pokud se budete po prostudování informací v odkazech potřebovat na něco doptat, neváhejte napsat znovu.
Držím palce a přeji dostatek sil! Věřím, že to zvládnete.
S pozdravem MK