Kventiax
radej
Dobry den, doktor mi napsal na nespavost kventiax,jeto v pořádku ? Když se pouziva na schiz..
Dale sem mel období asi týden kdy j přestali bavit koníčky a pořad se vracel do jedné situace kde jsem různé hodnotil jak sem se mel zachovat a různé alternativi které nikam nevedou dostal jsem 50 mg setralinu jeto v pořádku?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Nejsem psychiatr, ale obávám se, že ani specializovaný lékař by neuměl zodpovědně a objektivně posoudit vhodnost zvolené medikace na dálku přes internet, bez osobního kontaktu, podrobnějšího seznámení se s celkovou situací, anamnézou a důkladného vyšetření.
V přívalovém letáku u léku Kventiax jsou uvedeny mimo jiné i potíže se spánkem u depresivních poruch.
Viz odkaz: http://www.pribalovy-letak.cz/1372-kventiax-100-mg
Zdali je v pořádku, zda se Váš lékař rozhodl zrovna pro tento lék (stejně tak pro Setralin) bohužel, neumíme posoudit tímto způsobem.
Zdali jste s léčbou lékaře nespokojen nebo máte pochybnosti, můžete se obrátit na jiného lékaře a získat tak další objektivní odborný názor. K tomu je ale především potřeba, aby šlo o lékaře specializovaného (tedy psychiatra) a aby Vás osobně viděl.
Internetové poradenství má své limity, je mi líto, že toho pro Vás teď nemůžeme udělat více.
Mějte se hezky, s pozdravem MK