odpoved na578926
veronika
já jsem si to přecetla až dnes.spatnou shodou okolností jsem si myslela že se mi dotaz nepodařilo odeslat a dlouhou dobu jsem to měla za nedořešené.díky za obsáhlou odpoved a jsem za ní neskutečně vděčná.ještě dnes se mrknu na ty kontakty a snad to v týdnu zacnu řešit.jen doufám že když někam pujdu nebude tam jejich hlavni rada at prestanu brat.to nemam rada.kdyby mi to pořád někdo nerikal už bych možná prestala davno :(.jsem Ostrava Poruba.nemam problém s anonymitou.dekuji a mějte se hezky.

Odpověděl: Amrit Sen
Veroniko, zdravím Vás.
Vašeho poděkování si vážíme, podobné reflexe a zprávy, jsou pro nás vždy příjemným povzbuzením do další práce.
Bude rozumější počítat s tím, že lékař nezanedbá doporučení, abyste svoje užívání drog začala řešit, jinak by to bylo proti Hippokratově přísaze.
Nemyslím to zle, jednou jste se rozhodla pro Váš životní styl, a že Vám lékař doporučí zdravější způsob života, je ze všech rizik, které k drogám patří, tím nejmenším a nejpřívětivějším.
Chápu, že podobné rady nemáte ráda, nebo že Vám nemusí být příjemné, dopřávat jim sluchu, ale že byste bez nich přestala brát, nebo že snad stále užíváte kvůli nim, je odpusťe, zcela "mimo mísu".
Přikládám kontakt na služby v Ostravě a jejich ochotné, zkušené a chápající profesionály, kteří Vám vyjdou vstříc, nebudou Vás k ničemu přemlouvat, natož do čehokoli nutit, s respektem k Vaší osobě i životnímu stylu, pro který jste se rozhodla:
Drogová poradna Renarkon
Kontaktní osoba:
Mgr. Břetislav Kantor - vedoucí, poradce
Mariánskohorská 29/1328,
702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
Telefon: +420 596 638 806
Mobil: +420 724 154 239
E-mail: poradna@renarkon.cz
Provozní doba:
Pondělí: 7:30-16:00 hod.
Úterý: 7:30-16:30 hod.
Středa: 7:30-17:00 hod. (po 16. hod. jen po předchozí telefonické domluvě)
Čtvrtek: 7:30-16:30 hod.
Pátek: 7:30-14:00 hod.
Web: http://www.renarkon.cz/cs/drogova-poradna/leve-menu/drogova-poradna
http://www.renarkon.cz/cs
Kontaktní centrum Renarkon Ostrava
Zengrova 69
703 00 Ostrava -Vítkovice
Telefon: 420 595 627 005
Mobil: +420 602 670 789
E-mail: kcova@renarkon.cz
Kontaktní osoba: Bc. Beáta Oravcová, vedoucí centra
E-mail: vedkcova@renarkon.cz
Provozní doba: pondělí až pátek - 9:00 - 16:00
Web: http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-ostrava/leve-menu/kontaktni-centrum-ostrava
http://www.renarkon.cz/cs
V Ostravě - Porubě působí rovněž terénní pracovníci organizace Renarkon:
Terénní program Renarkon Ostrava
Kontakty na terénní pracovníky:
+420 724 148 886 - Michal
+420 774 719 357 - Csaba
+420 724 148 878 - Tomáš
+420 602 438 732 - Mirek
+420 608 524 660 - Petr
E-Mail: tpo@renarkon.cz
Vedoucí: Csaba Vysopal
Mobil: +420 774 719 357
E-mail: vedtpo@renarkon.cz
Web: http://www.renarkon.cz/cs/terenni-program-ostrava/leve-menu/terenni-program-ostrava
http://www.renarkon.cz/cs
Lokality, ve kterých terénní práce probíhá:
Terénní práce probíhá v ulicích města Ostravy, Hlučína a Bohumína.
V Ostravě se jedná především o lokality:
Ostrava - Jih (Hrabůvka, Zábřeh, Dubina, Výškovice)
Moravská Ostrava a Přívoz
Slezská Ostrava - Liščina, Zárubek, Kunčičky, Muglinov, Hrušov
Ostrava - Poruba
Mariánské Hory a Hulváky
Vítkovice
Po telefonické domluvě se s Vámi terénní pracovníci setkají na místě, které Vám bude vyhovovat.
Přeji hodně štěstí a vše dobré,
Amrit Sen