mam taske abstaki?ako to mam riesiit
mrrrrrl
dobry,prosim vas o radu stale pocujem hlasi vseci su proti mne hovoria strasne veci ista skupina ma nonstop sleduje a vseci ma poznaju som o tom presveceny pervitin som uzival asi tri roky rok snupal a asi dva pichal ale nemal som ho asi stiri pat mesiacov,mam abstaki?a ak ano ako to mam riesit prosim o uprimnu odpoved mario l.xxxxxxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Mario.
Pokud jde o pervitin, tak absťáky ne, pervitin není fyzicky návykovou látkou, nýbrž psychickou. To, ale neznamená, že to s ním je nějak snadnější.
Dle toho co popisujete, se může jednat o nástup toxické psychózy (ale přesně a zodpovědně to přes internet vyhodnotit nelze). Toxická psychóza má stejné průvodní jevy jako jste popsal.
Máte někde na blízku Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog? Možná by nebylo od věci si tam zajít (služby jsou poskytovány bezplatně, nezávazně a lze i zcela anonymně). Víte kam? Pokud ne, ozvěte se, pošleme Vám kontakty.
Doporučuji nepřebíjet dalšími dávkami pervitinu, Vaše nepříjemné stavy by se zřejmě ještě více umocnily.
Vaše příjmení jsem záměrně umazala, snažíme se udržovat anonymitu všech pisatelů.
Tak se držte, MK